This rainy day

Ibland så...
 
Ja, jo, Ibland får man erkänna saker o ting, o idag är mitt erkännande att regniga dagar kan vara helt okey ibland... Som idag, denna regniga söndag så är det ok. Jag har fått rätt möe gjort. Bäddat rent i sängen, håller på att tvätta, har diskat massor, torkat den, satt in den i skåpen, skurat vasken, tvättat diskstället, skurat inne på toaletten, speglar, toalett o handfat, satt in viktiga papper i pärm o ska nu börja med att göra våffelsmet. Tänkte göra den från grunden idag. Att alltid leva på pulver kan ju inte vara bra ;) Så nu ska jag se hur detta blir. Har fått massor av bra tips på en Facebook-sida jag är med på, en hur bra sida som helst o folket där är så trevliga!! Sidan heter "Vad lagar du till middag idag", Kolla läget där vettja ;) o hälsa från mig ^^ Annelie Magnusson i Höganäs ^^
Men nu till våfflorna!
Regnar o blåser så hårt just nu så att blåsten gör så att det nästan låter som att det åskar. :)
 
~Haentrevligsöndagalla~

Kommentera här: