This is it!

Done for this day!
 
Nu är jag trött... Lite iaf..  Gick upp tidigt, jobbat hela dagen, kommer hem, diskar, vi cyklar o handlar, vi fixar middagen, diskar, fixar morgondagens lunch, dvs: kokar ägg, kokar makaroner, steker bacon, skär sallad, fixar ihop det, diskar, skär upp melonen, diskar igen o nu soffan.. O där tänker jag vara ett tag nu, tänker inte göra ngt mer idag... Nu är jag trött.... plö...
Annelie trött... ^^
 
I morgon blir det en lång men rolig dag! Börjar halv sju, ska öppna för första gången så är lite nervös för det! Men det kommer gå bra! (försöker jag intala mig själv). Sedan ska vi åka till Ängelholm för att kolla på djuren o så där o äta lunch o lek o allt vad det nu kan vara. Kommer hem till tre. Tror jag ;)
Så blir att jag lägger mig relativt tidigt idag så jag orkar upp... heh.. Har inte bestämt när jag ska upp än, men det blir la runt kvart över fem halv sex. Äter frulle på jobbet i morgon...
 
~lite nervös, o trött~

Kommentera här: