I´m gonna be a Viper!

Första steget är taget...
 
Lr iaf håller på att ta det. Foten hänger lixom i luften. Men satt här nu i soffan, med min chipsskål o funderade... Hur ska jag få bort mitt godissug, tog en klunk av killens cocacola han köpte till sig igår... Hur ska jag fixa detta tro...? Tar en till klunk av colan.  Så kom jag på att, Första steget måste ju vara att inte köpa det! Eller hur! *tar en klunk av colan* Men jag måste ju äta upp det jag har hemma, kan ju inte kasta det, slöseri med... mat? aja. *tar en klunk av killens cola igen* Men det är farligt att gå o handla ensam... Iaf för en Annelie. Hon är svag många stunder o tillåter sig själv köpa den där godisen, lr vad det nu kan vara. Om jag ska gå o handla själv måste jag ha tagit ut exakt så mkt pengar som krävs för att betala maten vi MÅSTE ha, då kan jag inte handla ngt annat... Men hur gammal är jag egentligen.... Disciplin? Nej, det har inte Annelie i kroppen. Gaah, måste odla detta nu, disciplinen alltså. *tar en skvätt cola, för det är det sista som är kvar i flaskan....*   Jaha, o det var den colan det.... Slut med det med nu.. Jag kommer bli ett monster för killen nu. Hugga på det minsta han gör lr säger. Annelie, the Viper! Men det är bara några veckor, ger sig sedan... Hoppas han står ut ;) Mohahhaaa. Får nu börjar slingrandet o huggandet... ;)    *Ssssssss*
Jag o min last.. Mitt kors jag får bära. Men nu ska jag kasta korset i diket! Trött på att bära det nu. :)
Bild på hur det kan se ut här... Detta var iofs i morse, men skillnaden är nu att jag sitter i kvällskläderna, duschad o det är lite mörkare bara... Annars rätt lika.. heh. Fast datorn ska stängas nu tänkte jag. Lite el får jag spara på, ^^
 
Nu ska jag fortsätta min kväll framför X-men o kanske en skål med mjölk o havrepuffar. Mömsigt det.
Jobb i morgon, nio till.... ah. jag vet inte. tre-fyra kanske. :) Regna hela dagen, så får se vad som hittas på.
ha en bra kväll allahopa.
 
~ser på X-men~

Kommentera här: