The best burger ever!!

Idag har det vart en bra dag igen =) Så skönt så skönt med sol o värme ^^
När jag kom hem så vart det på med jackan igen för att dra ut o handla. Gick ju bra, för vi hade inte så mkt hemma. Frukt o grönt fick följa med oss hem. :) Najs najs, sedan orkade vi inte stå o laga mat så Sorento i Höganäs fick laga vår mat idag. Killen ville ha kebabtallrik, men jag ville ha min efterlängtade hamburgaretalltrik. GUD så god den är!! Ni måste testa den då ni är i Höganäs (någon gång...)
Om nom nom nom nom nom
 
Nu känner jag mig som en hamburgare så nu ska jag ligga i soffan som en oxå. Ligga o jäsa magen... Pust... Den är ganska stor (hamburgaren menar jag då, min mage kanske oxå är det, men menade iaf hamburgaren), men grejen är det att den är så himla god så man måste mumsa upp allt. Man kan inte spara! Det funkar inte, allt ska i på en gång, mula in den, grisa i sig den, slaska o mumsa!! .... Nu blev jag nästan sugen på en till, men det finns inte en chans att det får plats... hua.. hehe. :)
 
~määäätt~
1 Evah - En av Karlstads största bloggar:

skriven

Mm vad gott det såg ut. :D

Svar: Det var supergott. ;) Den kommer köpas igen ;D
Eilenna

Kommentera här: