My best friend, my mom <3

Nu tycker jag nästan att tiden kan bromsa sig lite. Nästa gång jag vaknar kanske jag är 85 år o är flintis. (inte så konstigt för mig att vara 85 o flint med tanke på mitt tunna lilla hårstrå på huvudet jag har nu... fnys) Men iaf. Tiden går ju snorfort nu ju! Det är redan fredag i morgon o det känns som igår det var sportlov här i skåne. iofs känns det som att jag jobbat en månad bara... Men jag har faktiskt jobbat nu i sju månader. hehe. Det har gått jättefort!
O på tal om tid så fyller min käraste o min närmaste bästis år. Min mamma. :) Japp, hon är faktiskt min närmsta vän samt att jag saknar mina föräldrar hela tiden. Men iaf, nu ska jag inte lipa här ;) Men hon fyller år på lördag så jag har beställt en present till henne. Hoppas hon kommer tycka om den.
Gick in på Interflora o beställde ett blomsterbud till henne med tillhörande chokladask. :) Mamma älskar tulpaner, så varför inte ge henne det då. Se så fina de är :)
Det var ngn mer blomma med i denna samling, men minns inte vad de hette. Men de var fina =)
 
Jag är inte ngn större fantast av tulpaner, men jag dör inte om jag får en samling, blir ju glad så klart, men jag föredrar rosor o kanske ngn annan blomma. Tulpaner böjer sig snabbare än rosor, känns som de dör direkt de kommer i vasen. Men men. Kanske är jag som inte riktigt har fingrar för dessa små o fina skapelser. :)
Önskar bara jag kunde vara hemma o se när hon får presenten. men tyvärr går inte det. :/ men men.
 
Nu ska jag fortsätta min kväll i soffan (den känner jag mkt väl nu vid detta laget). Kan alla hålor o vet precis hur man ska sitta/ligga för att ha det bästa chillet. ;)
 
~myser i soffan i mysmorgonrocken~

Kommentera här: