Breakfast in Skåne.

Frukosten här hemma i Skåne är inte riktigt densamma som frukosten hemma hos mina förläldrar.
Godare lr så är det inte, smakar detsamma, eftersom jag äter rätt lika här som i Dalsland. Men det ser lite annorlunda ut. :) En enkel frukost med ett ägg, kaviar o lite kaffe ser bara ut som det här i Skåne, hemma i Dalsland kan det se ut så här... :)
Visste ser det lite mysigt ut. Riktigt inbjuder till att äta ägg med kaviar i dricka lite kaffe :)
Ägget gömmer sig under den lilla rosa söta kycklingen. Den ska hålla ägget varmt under tiden man grejar med ngt annat, kokar kaffet kanske.. :)
 
Nu ska jag ta mig an torsdagen, som jag såg bjuder på sol idag med, med i morgon blir det sommar.! Sol i hela skåne! Ska lapa så mkt sol jag bara orkar o kan! ^^
 
~soliga hälsningar~

Kommentera här: