Happy New Year everybody

Nyårsafton...
 
Nu är dagen här. Sista dagen på året är kommen. Min syster fyller år idag så har grattat henne o sedan var det kaffe o frukost framör tvn. Hittills har jag tagit det väldigt lugnt, duschat, gjort mig halvt i ordning o plockat lite här hemma. Planerar inget större för dagen faktiskt. Ska fortsätta ta det lugnt, vara hemma, ta en promenad lr cykeltur i det fina vädret ska jag dock. Klarblå himmel idag så måste ut o få lite sol på mig innan kvällens aktiviteter. O vad kvällens aktiviteter blir vet jag inte. Som sagt, har inte planerat ngt, det blir bara jag o killen. Men vi ska äta gott o dricka gott tänkte vi. Se på Grevinnan o Betjänten o sedan se talet för att sedan gå ut på balkongen o kolla på alla raketerna. Älskar raketer o fyrverkerier. Fantastiskt.
Gott Nytt År till er alla!
 
Jag hoppas på att 2014 kommer vara ett bättre år än 2013.
Det var ett tungt år för mig. Mådde inte speciellt bra detta året. Det går väl bättre nu, men en liten del av mig begravdes med min morbror... Älskade honom så mkt, o saknar honom så mkt fortfarande. Det kommer jag alltid göra, men det är inte lika tungt nu. Så hoppas verkligen på ett bättre år. O det kommer det bli, jag har förhoppningar på det iaf.
Jag ikväll kanske, när jag kollar på fyrverkerierna eller när jag bara sitter i mina tankar... ;)
 
Men alla ni där ute som ska ut på vägar eller festa med alla vännerna. Ta det lugnt. Var försiktiga. Olyckan står bakom varje hörn,
 
~Gott Nytt År på er alla ni där ute~

Kommentera här: