Kärlek ;D

Smile ^^
 
Helg igen då ja. O lördagen går mot sin eftermiddag o snart är det kväll...  Än så länge denna lördag har vi inte gjort sådär jättemkt. Men jag har diskat, skurat vasken, kaklet ovanför vasken o spisen o gått runt o småplockat lite. Sedan efter det gick jag o killen ut o gick på en långpromenad. O gå efter killen är inte det lättaste, bra för mig, men herre... Får nästan jogga bredvid honom.. hehe. Gick i skogen, längs stranden, vid hamnen, inne i stan o så in i mataffären. ;)
På vägen hem gick vi lika snabbt igen o jag halvjoggade bredvid. Men när vi går längs en häck så ser jag den! Jag ser den absolut finaste varelsen i Sverige! En Igelkottbäbis! O GUD så söt o fin den är! Ville bara ta den o bära med mig den hem. Men jag rörde den inte, men ni ska veta hur mkt jag ville. Fick stå emot hur mkt som helst. Vet att den kan vara typ fylld med loppor, o det kanske killen inte vill ha här hemma ;) Men det spritter av lycka i mig när jag ser dessa underbara djur <3 <3 <3 <3 <3
Helt underbar! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Dessa bär såg vi i skogen. Björnbär. :)
Lite fakta om skräp i naturen. Kan ju vara bra att veta. Ngt att tänka på innan man kastar det i naturen...
 
egentligen förstår jag inte varför folk slänger det i naturen. Är det verkligen så jobbigt att vika ihop det, lägga det i fickan lr i väskan o slänga det där man ska slänga det? Är det tungt? lr va?  Jag får dåligt samvete innan jag ens hinner slänga det i naturen, så nej, jag slänger inte skräp i naturen... Men men, alla är vi olika? :(
 
~lite hungrig~

Kommentera här: