lite shopping så här på lördagen skadar inte =)

God morgon alla. Sovit gott? Det har jag, till jag vaknade av att ja fick världens knocka över näsa o tänder... Jopp, killen drömde så han gav mig en höger... eller va de kanske en vänster?? Aja, inte meningen iaf o min näsa pulserade lite en stund, men lyckades somna om igen i lugnan ro :) hehe. Han bad om ursäkt ett X antar ggr oxå. haha, stackarn ^^
Idag är planen att vi ska göra oss i ordnng sedan vänta på Lars som ska komma. Vi ska åka till Väla o handla lite. Jag behöver lite byxor o kanske ngn tröja. Så får se vad jag kommer hem med. Kanske inte hittar ett skit. hehe. de vore illa. :S  Så jag får hoppas på de bästa. Har två killar med mig oxå så hoppas på att de inte tråkas ut för mkt. Men de har sagt att de kan gå på Media Markt så ja kan strosa runt själv. då kan ja ta den tiden ja behöver. :) Fast de vore bra med ett smakråd bakom mig, men idag får ja la klara mig själv.
Nu ska jag göra mig i ordning, Lars kanske kommer snart. Så skynda skynda ^^
ha en bra dag alla =)
 
~tjo~

Kommentera här: