I'm a Festis!

Nu har vi mumsat middag. Killen stekte lite snitzel (stavning?), lite broccolie, pommes o lite sås till det. :) Mums. Han gjorde även en låda till min middag i morgon till jobbet. Sicken going ey? ;) Min ^^

Till maten drack killen vatten, ja brukar göra det, men idag testade ja en "ny" festis. Den är ny för mig. Den med krusbärssmak. GUD så go den va då! Den rekommenderas!
Jättegod verkligen =)
 
Vad som händer nu? Jag vet inte riktigt, se klart på Ghost Whisperer o sedan hade ja ju tänk o diska, men det hade min going gjort. Sikken en va ;D Inte alla som har en pojkvän som städar, tvättar, diskar o lagar mat åt sig flickvän ;)  jag har! hihi. Men ja hjälper ju till så klart med städning o diskning o matlagning, men han har gjort det mest denna veckan =)

Så, bara att luta sig tillbaka med sina M&M's o se på tv. ^^
i morgon ska ja hämta min vandaliserade cykel som vart på lagning.. :) Saknar min hoj!
 
~gottar sig~

Kommentera här: