Rea o annat gott.

Hola.
Dagen började en massa bra! Dock lite tidigt, men det får jag väl vänja mig vid. Att gå upp tidigt menar jag då.
Men det började med att jag fick kaffe på sängen i vanlig ordning, sedan gick jag o gjorde mig iordning. Vi skulle nämligen gå till Bokrean. Den startade ju idag. Så vi knallade bort till den lilla bokhandeln som finns här o glodde lite på de böcker som fanns. Det var ju inte det största utbudet kan jag ju säga. Men vi hittade ngn bok iaf.
Vi hittade en bok till min mor som hon vill ha, en till mig som handlar om fina ord om kärlek o så är det fina små gulliga bilder på en himla massa djur. Jag är löjlig jag vet. haha. Sedan hittade vi två böcker av Koontz som killen ville ha. Så lite lyckat var det ju iaf att vi tittade in där.


Vi var klara där rätt så snabbt, så då kilade killen iväg på lite ärenden o jag traskade hem. När jag kom hem packade jag en väska med en handduk o lite andra småsaker som en tjej behöver för att göra sig iordning efter att man solat!! ^^ Japp, jag solade idag! Jag älskar att sola! Det ger en sån go värme ända in i ben och märg! O så får man ju lite färg på köpet oxå. hehe. sola är skönt.
(googelbild)

När vi kom hem åt vi de resten som vart över av Tika Masalan sen igår. Lika god idag, dock lite torr, men det gjorde inget. gott gott iaf. :)
Resten av dagen har det inte vart ngt. Jag har kollat på Top Modell sverige på tv3play o killen har grejat med sina saker. Så inget ös här. Men det är skönt. Bara ta det lugnt o slappa. Känner att jag börjar få lite huvudvärk, eller ngn spänning av något slag. Men vatten kanske gör susen. Har iofs redan druckigt ett glas vatten, inne på mitt andra. Men men. Vila. Vart en lång dag. hehe. :)

I morgon lämnar jag killen i några dagar. Ska till Borås för att ta mina saker o dra. Ska flytta ur lägenheten på fredag. *snyft* Men det kommer gå bra. kommer nog sakna den lite, men jag o min pojk kommer att få en helt ny o fin lägenhet snart. längtar dit. :) Fredag åker jag med mina föräldrar hem o är hemma i några dagar. Har inget planerat, funderar på att baka bullar igen, mor tyckte det var en bra idé, för då har hon ngt o bjuda på när hon får folk hem. Annars är det la att hälsa på min morbror, min farmor o lite annat smått o gott. Gosa o mysa med min lilla älskling Zelda oxå. Henne kommer jag sakna så jag nästan går sönder. Men får komma ofta o hälsa på min mor, far o pissekissemissekatt. ;)


Ja, ne. Nu får jag nog vila nacken lite. Sitter o spänner den satan nu. Sitter som en banan me spänd nacke. Kanske det som ger mig spänningen i huvudet. Jaja.

Ha de!
~byebye~

Kommentera här: