Idag lördag

Hej och hopp.

Nja, idag har jag inga större planer. Det jag har gjort hittills idag är att jag har tagit mig an sakerna som jag har samlat på mig på rummet här hemma hos mina föräldrar =)
Tonnvis med saker från min lilla lägenhet som jag flyttade ur igår. :/
Men så mycker saker man samlar på sig under en liten tid!! Helt otroligt. Men när man har det i sitt hem, asså i min dåvarande lägenhet så såg det inte så mkt ut. Men nu när det ligger i kassar o påsar överallt så är det nästan en kattastrof. (stavning?). Jaja, skitsamma. Men jag har iaf lyckats stapla in en herrans massa kläder i garderoben och kläder jag inte vill ha ska jag kasta o andra kläder som kan vara bra att ha (heh) har jag lagt i kassar som jag sedan ska lägga undan... *pust*  Ja, det tog ett tag kan jag ju säga. Nu är jag klar me kläderna, nu är det bara alla saker, allt småplock. Alla mina filmer har jag staplat upp oxå. Det är sjukt va filmer jag har... asså för att vara jag...

Jaja. ville bara göra en onödig uppdatering. ;P
Nu ska ja fortsätta pilla me kläderna.
Ahoy hoy.

~stääääädar~

Kommentera här: