29 februari = Skottår!!

Hej hej hallå.
Idag är det ingen vanlig dag inte! Utan det är en dag som bara inträffar en gång vart fjärde år! De ni!
Skottdagen, eller skottår eller vad de nu kallas ska firas. Enlig folk ska kvinnorna fria, men jag vill inte gifta mig än, så jag väntar. Kanske nästa skottår? hehe, Vi får se.
Men idag firar jag lite iaf. Jag har bakat Kanelbullar idag! De kanske inte är de vackraste  bullarna, men jeez va goda de är. :) Det är ju smaken som är huvudsaken, visst?

Men bakningen för dagen är inte över än. *MOhahahaha*
Nej nej, ja ska göra havreflarn med choklad oxå. Men just nu kan jag inte receptet, så väntar på att killen ska bli klar med sina saker så han kan ring o ge mig rceptet. men finns saker jag kan göra så länge, typ diska o dammsuga köket. hehe. Men dammsuga köket tycker jag inte är lönt fören jag bakat klart.
Men nu ska jag börja.
Så ha de alla!!

~tjotjo~

Kommentera här: