Sötbilder o trams! :)

God morgon god morgon alla fina.
Annelie är just nu i denna skrivande stund helt slut. La oss relativt tidigt igår, typ elva (?) minns inte, men iaf, somnade fort vaknade fort. Hann ju inte sova känns det som hehe. :)
Igår blev det inte att vi städade o hade oss, utan det får bli idag, har andra ärenden oxå som är viktiga, typ posta brev o kontakta Loppan. :)
Slänger ut lite sötbilder jag hittade häromdagen. hihihi. :)
Cya laterz all =)

undra hur de har fått den lille att sitta så. O stilla oxå =)

Haha, Hårda bud :D

Just nu skulle jag vilja ha en skunk...

Eew... hehe.

Gör du ju inte eftersom du gapar på den lille där :P

Vissa människor är ju sådana... men lite rolig bild ;D

Ouff...

Surprise!! :D

Nu ska jag gå o göra mig i ordming för att göra alla mina o våra ärenden! Måste ju se ut som en människa.. heh..
Ha de najs allahopa! Som ja skrev innan, C ya laterz!

~tjing~

Kommentera här: