Bägaren är full

Nu får de va bra.
I 6 veckor har ja spelat snäll o förstående osv. Men nu får de va bra.
Ja har till o me sagt att de drabbar honom/henne oxå om de inte fixas.. Men fortf. inget händer.
Hur jävla svårt är de att trampa femtio meter o ge mig de ja vill ha o ja ger den saker den andra vill ha. Så är de över... thats it. de är de enda man ska göra... men personen är för fan aldrig hemma, ja knackar på dörren o ja hör att de är ngn där inne, men ingen/inget öppnar... så jävla lågt så ja vet inte riktigt vad ja ska ta mig till.
Så nu ska ja ner till bovärden på måndag o höra om dom kan hjälpa mig. för detta går inte alls.
Ja är så piss nu så ja vet inte vad ja ska säga, göra eller ngt annat.. JA VET INTE ETT SKIT JUST NU!!!

hur svårt kan de va.... ja fattar inte... är min sak borttappad o personen vågar inte säga de? lr vad är problemet??
ja fattar inte...... -_-

ja orkar inte heller. så nu ber ja om hjälp.... för de behöver ja. eftersom ja inte kan få tag på personen så får borvädern försöka ta tag i det.. eller iaf ge mig tips på vad ja kan göra... för ja tänker då faen inte betala för ngt ja inte rört bort. så fan heller.....

*arg o besviken*

~...~

Kommentera här: