Är det pinsamt??

Alla har vi våra dilemman o draman som man upplever lite då o då under sitt liv.
O just nu har ja ett litet  dilemma. Fast de är inte mitt "fel" så att säga. Jag vill bara ha tillbaka en sak som är min, som jag betalar för och som jag kommer lämna när ja ska dra. en sak som hörs hit, till mig, här ja bor. Då är det väl självklart att ja ska ha den här. Men det verkar väldigt svårt o få den tillbaka. De är nästan som att det inte går, eller inte vill. Ja börjar ju känna mig tjatig nu ju. Jag vill ju bara att rätt ska vara rätt. Varför är det så svårt. Ja förstår inte. Är det pinsamt att ja fick fel från början? är det pinsamt att de gick så långt innan ja ens fick ngt överhuvudtaget? Är det pinsamt att JAG fick ta kontakt o be om att få tillbaka saken? Men de behöver de inte vara. shit happens. men nu börjar de gå lite för långt... Ja vill ha den... den hörs hit... ja ska lämna tillbaka den i vår o då ska de va rätt. inte ngn annans. ja vill inte få betala för ngt som (kanske) är bortappat... pinsamt...

vad ska ja göra? Tjatar ja inte o skickar mess o har mig så händer det inget. de vet ja.
ska ja sluta tjata? men då kommer ja få betala i vår. de vill ja inte.
vad ska ja göra.......??
Ja vet iaf att ja inte mer ska låna ut saker.. kanske inte till ngn. för risken finns ju att ja blir lurad, lr att de dras på de så att de inte alls blir av osv. En person kan ha förstört för alla andra som kanske vill låna ngt ngn av mig. De är inte mitt fel. ja vill bara inte råka ut för samma sak igen av ngn annan...
~hopplöst~

Kommentera här: