Heeejsan!! :D

Jah.
De blir ju inte så mkt skrivet här just nu.. lr ja.. ja har nog en svacka lr vad de nu kallas.
Men de är snart sommarlov. ja gör sista dagen i skolan i morgon, en hemtenta ska in på fredag sedan börjar sommarjobbet. ska vara på en ny avdelning detta året, o ja vet vilken, vilket ja icke ser fram emot. :/  en tant är gammal knarkare, en gubbe är över två meter lång o har vart militär o kan bli massa aggresiv, o så luktar de spya på avdelningen.. instängd... så nae, ja kommer nog ha en svår sommar iår... :/

Men iaf. ngt posetivt då.
Min bebis har kommit!! Så nu är ja en stolt mor till en Iphone 4. :) Me ett lila skal. hihi.
Ja, ja vet, ja är lite sen me de nya sakerna, men alla har inte råd att skaffa sig nya saker me en gång, vissa får faktiskt spara sig till saker. Ja vill inte köpa på avbetalning, för då skulle ja ju betala mobilen typ fyra ggr om. o ja vill ju bara betala den en gång. :) Men nu är den min, o ja tycker massa om den. :) Min nya bebis.

Men annars då? jo. de är lugnt. massa o göra bara. ska städa lägenheten till på ons då mor kommer o hämtar mig, den är ganska rörig... men men. o så ska ja komplettera tentan, men de är bara de att ja drar på de en massa, ja orkar inte, ja känner ingen direkt lust till de. men de kommer då de är panik. hehe. de brukar vara så för mig. ja gör allt i sista stund...

En sak ja kom på nu som ja vill göra när ja kommer hem! De är att fiska!! Ja har inte gjort de på så många år nu, så nu är de dax. nu måste ja bara sätta mig o meta, de är såååå skönt!
Så ska kolla me ngn om ngn vill hänga me lr pappa kanske... lr bara ja själv. men ja tappar lusten så fort om ja inte är med ngn.. well o well. vi får se hur de blir me den saken..

nu ska ja snart iaf brottas me kudden. ska upp tidigt i morgon..

God natt alla. :)

~vinkevink~

Kommentera här: