Resa till Thailand!



Ja har fått reda på att hit ska vi i December. :) Till Bankok. Vi ska inte ha ngn sol-o-bad-semester, utan vi ska resa runt o se på saker. Men lite sol blir de ju (hoppas ja). Så vad ja vet nu så är de näääästan säkert att vi ska åka. o me vi menar ja min familj o släkt. Hoppas de blir roligt o att de blir av. För de är några som måste kolla om man kan åka då o måste kolla biljetter o allt de där tjafset. Så de är inte 100% säkert att de blir av än, men med störst sannorlighet så blir de av. :)

Men de första ja tänkte på när ja fick höra detta va hur i hela H-vete ska ja klara de?? Ja me min mage... :/ Ja tål ju typ inget längre o stark mat kan ja inte äta då blir min mage helt upprörd o trillskas med mig. Får la bara käka ris då som ja sa till Sofie i morse när ja träffade henne på bussen.

Men på min resa vill ja va me om sånt här massor...


*drömmer mig bort*
Vill bara ligga o ta de lungt o bara solbada. o kanske doppa ena tån i de varma goa vattnet... ne, ja kommer nog doppa hela mig. ^^ är ja väl kommer i vattnet så är ja som en fisk, har alltid vart de. Älskar att simma o bada. Men eftersom ja har lite komplex på hur ja ser ut o så, så vill ja helst inte visa mig. ja vill bara gömma mig. :/ Men de kan bli svårt o göra de när man är på resa. *suck...*
får la kanske skärpa mig lite under denna tid som är innan vi ska åka o kanske ta en promenad lr två så ja iaf kan gå ner ett kg.... de är ju iaf en bit på väg. :/

~bye bye~
1 Lisa:

skriven

Så härligt med solsemester! Jag har aldrig varit i Thailand, men det ska ju vara det bästa :D du kommer nog ha det alldeles alldeles underbart!

2 Lillsissan:

skriven

Vill meeeeeed! Puss

Kommentera här: