Så vackersattesa

Idag har de vart världens väder! Hur fint som helst o varmt satan, .Så har vart på en promenad genom stan o längs havet, o ja har plaskat lite i de me. de va skönt. ja ska ner dit me killen i morgon igen. men då vill ja nog ha me mig en filt så man kan sitta där en stund o mysa. har ju jordgubbar i kylen som måste ätas.

ja måste hitta på fler saker. annars får ja helt "blåa" dagar. ja deppar ner mig totalt o bara sluter mig i mig sj. de är inte spec bra. men ja kan ju inte hjälpa de när ja är en person som tycker om när saker o ting händer. nu är de inget som händer så minsta lilla som händer är ett plus för mig. en promenad är ju helt fantastiskt. så de ska vi göra i morgon igen. Så längtar till i morgon. o så måste ja göra saker nu när ja är ledig. har några dagar ledigt nu. börjar igen på tors kl fyra till nio. fem timmar. wow... heh. sedan är ja ledig resten av veckan igen. skulle ju jobba fre, men måste va ledig eftersom ja ska in o rönka mig i Helsingborgs lasarett. För njurstenarna... hua.

jaja. de går nog bra. nu ska ja gå o ta ngt o mumsa på. är hungrig.

ha de alla.

~nom nom nom~

Kommentera här: