Händelserikt?

Igår hände de saker!
lr ja.. lite mer saker än va de brukar göra iaf.
Vi gick upp tidigt för att dricka kaffe o mumsa frulle för att sedan göra oss iordning o dra till Helsingborg. Väl i Helsingborg gick vi in på lasarettet, anmälde oss, fick sitta en stund o vänta o därefter blev ja uppropad o fick snällt förja me in i ett rum där ja fick en kanyl me skruv på i armen. heh. Dom skulle spruta in lite koksalt i mig o lite annat smått o gott, sedan fick ja en liter kanna me vatten som ja skulle hinka i mig innan ja skulle vidare för rönken. ja hade 45 min på mig att dricka så mkt ja kunde. O ja kan ju säga att ja har slagit mitt rekord i vattendrickade. Ja fick i mig EN LITER PÅ EN HALVTIMMA!! O de är bra gjort för mig. ja dricker ju nästan aldrig ngt så. men fy va illa ja mådde efter de. :/ När ja skulle in o rönkas (i en jättelik dounut) fick ja ngt annat medel i armen som gjorde så at de blev massa varmt DÄR nere... hehe. Många tycker de känns som att man kissar på sig, men på mig blev de bara varmt.
Så här ser min arm ut nästan 24/7 efter alla kanystick o blodprover o grejer

blåmärke.... >_<

Efter allt tjofräs åkte vi till Väla o handlade lite. Hittade inget spec ngnstans. men på Siba hittade ja tre filmer ja ville ha. så nu är dom hemma hos mig. ;) Ja köpte Trassel, Alice i underlandet o Bernad o Bianca. :) Hihi. ja älskar teckande filmer. Så vi såg Trassel igår, o den är ju massa bra  :D Annelie gillar! O Bernad o Bianca skulle vi se igår, men vi somnade. så vi ska nog se den igen. hehe. utan att somna.


Nu ska ja se om ja kanske kan göra ngt nyttigt... typ göra mig iordning kanske. lr om ja sk asita i nattlinne o filt hela dagen.. vi får se vad som händer. regnigt ute så man går ju gärna inte ut, så va spelar de för roll om man ser ut som ett troll lr inte... ^^

ha de alla!

~over and out~

Kommentera här: