Djur djur djur djur :)

Idag har de vart en bra dag =)
Idag har ja fått känna på stooor lycka för mig.
Ja o min kille har varit på Tropikariet i Helsingborg. en massa djur o annat smått o gått, o kanske lite läskigt.
Men väl där inne då vi gått ett varv innan vi skulle sätta oss för att fika så ser ja hur en man (vad vi tror är ägaren till stälelt) sitter och håller i en rätt stor orm. Ja går ju så klart fram o tittar på den o han frågar om ja vill klappa den. Då va ju ja tvungen o fråga om man inte fick hålla den. O ja hade den turen att de inte va mkt folk o allt sån för han sa de att eg. så ska man inte hålla dom, men eftersom de inte va så mkt folk just då så gick de bra. :D O till min lycka fick ja hålla den helt fantastiskt underbara djuret i mina händer!! Ja vab helt lyrisk o lycklig. Ja sa de att ja har alltid älskat ormar. o de gör ja. Ormen klättrade lite på mig o ringlade sig runt min nacke o grejer. ja va så glad. ja sken väl upp hela stället tror ja :) en Kungsboa va de. billig i drift, så ja är helt inne i ett spår på att kanske skaffa mig en sån. men ja får nog fundera ett tag till. men gud va ja vill ha en sån. ÄLSKAR ORMAR!!!
sedan va de en massa andra djur där, men de fick man inte känna på, o många av dom vill ja inte ta på. heh. insekter o spindlar o liknande.. hua. fick många fina bilder, o bjuder på några av dem här. :)
enjoy!!


Revhajar

Små lemurer

ett gäng sötisar

en liten fin prick

en läskig spindel

en lövly skallerorm

Har många fler bilder. men de skulle ta hela dagen o peta in dom här. så detta får duga för nu ;)
Ja har för mig att ja har redan lagt upp en massa bilder från tropikariet sen förra sommaren ;P

Ha de bra alla

~tjofräs~

Kommentera här: