Tidig möra o fullspäckat schema.. lr nått. :P

Godkvällens.

Jaha ja, tiden går då fort ibland. I morgon är det redan Lucia o sedan är det Jul. Swosch....
Vi har hemstudier i morgon, o ska därför va hemma o så. Ja ska dock åka hem o hälsa på lite. Så ska upp tidigt i morrn iaf. Har ett späckat morgonschema!
  • Hasa mig ur sängen!
  • Ringa o väcka min going ;P
  • Göra morgonkaffet, tror de får bli lite Irish Cream...
  • Mysa framför tvn me Luciafirandet på tvåan klockan sju.
  • Sedan kolla adventskalendern på ettan kvart över sju
  • Sedan packa lite smågrejer
  • sedan... ehm... ja. de får vi se. :)
Ja just de ja! Ja hade lite besök här i min lilla lya idag.
Min bovärd kom hit idag o besiktade min lägenhet.

Ja har ju sagt upp mitt goa krypin. Sista dagen ja får bo här är den sista februari. *snyft*
Ja har verkligen trivits bra här. men nu ska ja ju ner till min pojkisvännis i Skåne. Så de ska bli massa skönt o vara me honom hela tiden. slippa detta pendlande. Dock kommer ja ju åka tåg o så fler ggr, sviker inte Öresundstrafiken o Sj. ska ju hem ngn gång o krama mor o far o min älskade lilla ögonsten Zelda. :)
Meeen iaf.
Min bovärd gav mitt ett Godkänt-Godkänt! Hon sa att ja hade skött min lya mycket bra. Hon hade inga invändningar på den. Hon va så nöjd så. ^^ O ja me. :P Men ja sa de till henne att ja kommer sakna mitt krypin. hon skrattade o sa att de är en fin lägenhet. Mysig o hemtrevlig. :)
Ja. så nu äre inte många nätter kvar här, sedan drar ja.

Just nu sitter ja i reklamen till Halv åtta hos mig o skriver detta, så nu ska ja avsluta här o kolla klart på programmet. Ja gillar de. :) De är lite småmysigt program. ^^

Ha en trevlig Luciamorgon alla hopa!!

~Saaanktaa Luciiiaaa gee miiig en tiiiaaa....~

Kommentera här: