Lycklig

Det är inte mkt just nu som gör mig glad o känner värme i hela kroppen. Men jag har ett ställe där jag känner lugn, ja känner mig hemma där. Det är det enda stället på denna jord som ja verkligen känner så på. känner mig avstressad o lugn när ja är där. Köpmannebro heter det stället. Ligger utanför Mellerud. Det är de perfekta stället! Åker hellre dit än tomlands när ja ska resa på sommaren. Visst, skönt o komma utomlands me, men då är de så mkt man ska se o göra. Men i stugan är det bara lugn o ro.. perfekt. ^^
Och nu när pappa gör i ording det kommer de bli mer o mer perfekt. Just nu är det under byggnad och kanske lite oordning där, men det kommer bli hur fint som hellst. Det är kärlek för mig! ^^

*Love love love love love love love*

*more love love love*

Utsikt!! yum yum yum. detta är lugn o ro för mig. *lovelovelove*

*himlen på jorden för mig* ^^

Sista bilden här bara ja måste stanna o titta på o ta kort på nästan varje gång ja är där. dock tar ja inte kort varje gång ja går förbi, de hade blivit många bilder kan ja lova. hehe. Men detta är mina små skogstroll. På dagarna är det bara huvudet o deras hår som syns, men på kvällen kommer de upp o trollar runt i skogen. Små beskyddare. ^^ skogsvaktare kanske =)


Skönaste platsen ever. säger de ofta o mycket. men de är för att ni ska fatta att ja tycker de! ;) hihi

~adios~

Kommentera här: