Havet o himlen går ihop

Nu är ja på lite bättre humör.. fått mina dyra biljetter.
fattar inte varför SJ ska va så vrånga.. helt otroligt.

Men nu än så länge denna dagen har vart okey. Haft ett bowlingklot i magen dock. Åt ingen bra frulle, gårdagens middag... Me min mage borde ja veta att de inte skulle vara en bra ide att mumsa i mig de. Ja har problem me magen sen i april o går på piller nu.. så ja.. smarta jag... Men vi stack ut en sväng iaf,
Killen ville leka me sin videokamera o filma lite nere vid havet, men de vart inget bra väder för de kan ja ju säga. helt disigt o så. Havet o himlen va samma färg, så man såg knappt när havet sluta o himlen började..
kolla...

Skitkul o filma i denna disighet... not..
så vi trampade vidare runt om i stan o kollade läget lite för att sedan parkera våra hojar utanför citygross. lite mat måste man ju ha. o så blev de ngn mer sak.. minns dock inte va de va, jo, en film av Tim Burton, 9 heter den tydligen.. ska se den senare tänkte ja.

När ja kom hem lekte ja me min kamera medan han lekte me sin... ja fattar inte detta, varför blir bilderna på en själv bättre när man tar svart-vita bilder än me färg? (ja tycker då de iaf... iaf på mig sj...) Fast ja blir ju aldrig bra på bild, men bättre på svart-vitt...
Jaja, de får bli avslutet på detta inlägg.. vi ska snart iväg till killens brorsa o dricka kaffe. ^^

Egobilder på moi... (ja.. ja ska inte tjata, men ja kan inte bli okey på bilder...)

meep...

varför varför... heh.

~gick~
1 Lisa:

skriven

Man ser verkligen inte vart vattnet slutar o himlen börjar! :O Tror du det där med svartvitt stämmer på alla? Får göra undersökning på min blogg :)

Kommentera här: