läskig, grotesk himlakropp...

Godmorgon folk... lr bara goddag.. välj ni. Im fine with whatever..

Igår, då skulle vi se på film o mumsa ostbullar. dock vill ja inte "mula i mig", för ja får måååånga finnar av de.. är de inte choklad som ska ge finnar...? men iaf, ibland skiter ja i de o gör vad F ja vill. ja står ju lixom inte på listan ändå som singel så... ^^ Men iaf, vi hyrde Losers (inte så bra film ändå, men lite småkul) o så åt vi ostbullarna. Så helt plötsligt säger killen; "Vill du ha en ostbulle...?" ja tänkte att ja äter ju redan, men visst, fine, ge mig.
Ser ni ngt som inte riktigt stämmer...? de gör ja...

..men så ser ja hur han håller i en "himlakropp!!" Herregud.. SE PÅ DEN!! tror ni att man kan få en ny påse bullar? för de här va ganska äckligt, tyckte ja...

Fyyyyyy,...

Bläääääääää.

Kanske kan få en ny, kanske inte. men ja tror inte ja orkar starta upp ett krig nu. de är ju snart Jul, så what da hell.. ^^ Lite kul o äckligt va de iaf.

Nu sitter vi i lägenheten o grejar me de ena o de andra, mest WoW.... o så har ja solsidan i min lägenhet, så vi har dragit ner persiennerna så att vi inte får solen i ögonen, hemska tanke.. *rysa rysa*, (Vi är vampyrer)
Tänk er att ha denna i ögat, fy...
Här är min släkt...
dock är inte ja lika sexig som en vampyr, men vampyrer är vi allihop!
Men iaf, vår lilla katt är tydligen inte en vampyr.. för hon ligger vid dörrmattan, där den enda solstrålen kilar sig in i lägenheten från köket... Hon vaktar dörren oxå. lr så är hon bara lat o solbadar i solljuset o gruset som ligger där... ja ska städa i helgen, de sa ja redan igår. de behövs.. o så är de ju FÖRSTA ADVENT I MORGON!!!

Men här är iaf kissekatten som ligger i ljuset.. ;)


Men nu ska ja sitta o greja vidare me mitt. läsa till littsemet kanske.. FAST känner ja mig själv så kommer ja sitta här i mina hemskt fula leggings men snygga raggisar o spela WoW. det är snyggdag idag... fula leggings, mysig kofta, t-shirt, no makeup o raggsockar.. ^^

ja gillar mina raggisar....

~Ten four, over and out~
1 Sofie:

skriven

Annelie! Har du färgskrivare hemma? Åh vad jag skulle behöva hjälp!

2 Sofie:

skriven

Well, isf kanske vi kan köpa några patroner, ihop liksom.. jag har kommit på den perfekta julklappen förstår du men det kräver färgskrivare eftersom det är ett papper som ska skrivas ut och du är typ den enda jag vet som har det!

Kommentera här: