Skadad o handikappad,,,

Godmorgon.
Hur är de me alla där ute den första advent?
Me mig är de bra, om man räknar bort min HÖGRA tumme... Ja gjorde de man säger till barnen att inte göra...
Igår när ja skulle på toa så var ja klantig gånger åtta. Ni vet hur man säger till ungarna hela tiden att inte ha händerna i dörrkarmen, så att de inte klämmer sig när man stänger dörrarna. Så gjorde ja igår. ja höll min tumme precis i karmen, så ja drar igen dörren ganska hårt. ja stängde nästan dörren!! De knakade till, vet inte om de va min tumme eller om de va ngt annat. men de blev ett märke i karmen o min tumme svullnade upp till två tummar. Min tumme är fortfarande öm o har svårt att röra den. gör ont bara att titta på den.. :( Ger de sig inte får ja la kanske kolla upp detta.. men detta hände igår kväll vid ca klockan halv elva.. o DE GÖR FORTFARANDE ONT SATAN!!
Vi har Adventstädat lägenheten idag, dammsugit o våttorkat. lr ja.. killen har gjort de, ja är handikappad.
ja kan typ inte hålla i ngt me min högra hand.. :( De är skitjobbigt.. Bara så ni vet, så använder man tummarna heeeeeeela tiden!!! De är inte bara en onödig liten stump på handen, den är MASSA användbar! Pussa o tacka den vettja... så att den känner sig önskad.. de ska ja göra.. *klappar tummen*

Denna lilla krabat tar hand om sin tumme. ha denna lilla filur som förebild. ^^


Nu ska ja bada o läsa på littsem.. hur de ska gå.. ja, de vet ja inte. bläddra o ha mig me min tumme blir en utmaning. hehe. tvätta håret o, ja allt de ni vet..

~Ajaj~
1 Sofie:

skriven

Okej, men det vore ju görsnällt :) Kan vi inte ses i skolan nån dag då, när det inte är så mkt folk i bildsalen? :)

2 sofie:

skriven

Okej, hur är du i skolan imorgon då? Jag tror jag har mellan 9-15.. kan vi höras? :D

Kommentera här: