rutten banan...


Nu är de igång igen.. Mådde massa bra i morse när ja kom upp ur sängen. Mådde bra ända till tio min innan ja skulle gå ut till bussen... Mår såååå illa nu så... uh.. ja vet inte vad ja ska göra mer... de är ju stress detta... helt klart. för när ja kom till skolan blev de värre, så efter en jevvla jobbig timma i skolan fick ja släpa mig hem... ska vila en stund för att sedan släpa mig till skolan sedan igen... fan fan fan fan fan FAN!!! ja orkar inte må som en rutten banan längre.. så skönt att de snart är lov.. försöka vila mellan jobbvarven... men de jobbet är inte stressigt, så de är najs. Så ja hoppas på mkt sol i sommar så ja o killen kan ligga o bara ha de najs vid stranden (vid havet!!) o bara ligga där o stekas.. Åååh ja längtar!!! Saknar honom oxå.. jobbigt o va ensam.. :( Har inte vart hos honom sen i slutet av förra kursen.. o de va la typ för tre veckor sedan lr nått. de är länge.. o ja ska inte ner dit fören den 7:de lr nått.. vill hem innan ja drar ner o jobbar. Åh.. jobbigt o va ensam.... :(

~Blä...~
1 Mierelle:

skriven

Hej :)

Jaa, de måste va så. men numera har jag fasta tider. JObbar alltid måndag, onsdag, torsdag och fredag. å varannan helg. hehe! Jaså, ni vill flytta.. nått ställe ni tänk på då? ni kanske redan har flyttat? längesen du skrev de inlägget till mig, haft mycket å göra!! Jodå, renoveringen går framåt! vi e klara med badrummet på ovanvåningen och nu i sommar ska vi måla huset eller jaa panelen (byta ut den med iaf några av plankorna)! du får ju komma å hälsa på nån dag :) jadå jag klappar ninan från dig :D kramis

Kommentera här: