World of Warcraft

Mjo.. har blivit en sucker för WoW nu.. lr nja. har vart ett tag nu. tror ja.. lr nått.. fast idag så har ja inte spelat ngt. De har legat nere för olika "patchar" o grejer.. De ska ju komma en ny expansion (lr va de nu hette) till hösten. till de behöver ja en ny dator... min nuvarande kommer inte att klara av den prestandan lr hur de nu heter o stavas o allt sånt. Ja har tydligen en för klen dator.. >_<
O Nu undrar ni säker varför ja inte spelar nu, nu när ja ändå är med datorn.. Jo, nu är de så att de går att komma in på WoW, för den ligger inte nere längre, MEN ja fyllde inte på mitt konto igår som ja skulle göra, för ja blev dålig. Denna jevvla magkatarr som inte ger sig.. Jevvla jevvla jevvla.. Den kommer att förstöra mig. Men iaf.. till varför ja inte spelar nu.. De är så att ja fyllde inte på mitt konto igår, så nu är de "fruset". Ja kommer inte in för att ja inte betalat. Ja har kortet här, har betalat för de, men kommer inte in på min sida just nu. "Error" o grejer.. Jevvla patch... antar att de är mkt folk inne nu på de sidorna som ja vill in på, så då blir de la överbelastat o så.. O ja som bara vill fylla på mitt konto... :(
Jaja.. ja får la göra som alla andra "ppl" (ppl = people) som inte spelar wow.. Se på TV...

~Ohojhoj~

Kommentera här: