Hopp om livet!!

Jorå gott folk. De finns allt en liten gnutta hopp om livet. :) Ja kan faktiskt berätta en sak som kan få de flesta att rycka lite i sina mungipor. ^^ Efter alla dessa katastrofer o allt de, så kan man faktiskt få le lite. Nu när de har vart en jävla massa snökaos överallt i landet, hustak som rasat in, inställda tåg, vägar som är avstängda osv osv osv, så fick ja mig ett leende idag när ja o killen va ute o skulle handla lite mat. (o ja va tvungen o köpa en ny maskara, ja råkade halshugga min andra.. ja bröt av handtaget på den, fråga mig inte hur, de bara blev så... *snyft*) Men iaf, så såg ja ngt som fick det att rycka i mina mungipor iaf o pirret o magen o längtan bubblade upp :D Läs noga nu gott folk.. JAG SÅG GRÄÄÄÄS!!! Helt otroligt, XD Ja va så tvungen o ta ett kort på de så ja kunde bevisa för er att ja inte ljuger. :) se så fiiint!!!

att gräs kan göra så de spritter i kroppen förstår ja inte.. :P wohoo iaf. :)

Och i fredags så hade killen en städning i lägenheten, han har bestämt sig för att flytta till en annan lägenhet, eftersom de är så mkt problem här. O när man gör sånna riktiga stora städningar, slänga lådor, skräp, bla bla bla, så hittar man de mest roliga o gamla o fula o fina o knepigaste sakerna. :) Vi hittade bland annat gamla kort, en typewriter, tomtar, torkade blommor osv osv osv. O så hittade vi gamla gamla gamla gamla gardiner. sånna i spets, vita.. mormorgardiner typ.. Hua, varför han har haft dom hemma hos sig vet ja inte. de va innan min tid i denna lägenheten de. hehe, men iaf, ja va ju tvungen o kolla igenom. ja kom på att man kan ha gardindelar till många olika saker.. ha dom på huvudet till exempel. XD Se så fint de blev. :) Som en liten Bahytt som de hade förr. :P I gamla cowboy-filmer hade dom bahytter iaf. :)

Så sött så. ^^

~hej o hå gött fölk~

Kommentera här: