Snart är de Fre.... Lördagsmyyyys (?) :P

Jaaa. ja är hemma :P Hemma i föräldrahemmet. :P De är så najs. :) Hemma hemma hemmaaaaaa. *njuta*
Ja har inte gjort så mkt dock. Borde göra en massa, men när folk säger till mig att göra saker blir ja bara mer anti. :/ Mer man tjatar ju mer anti blir ja. O då blir inget gjort. Men iaf. Idag då. Då har ja vart en sväng till "Staden" o handlat grejer till min morbror, som mår mkt bättre nu tack o lov. Jag köpt grejer till mig sj oxå. en slev av plast, mkt användbart eftersom ja inte har ngn, en timer som man sätter på kylskåpet, oxå mkt användbart eftersom ja inte har en sån heller. O de blev ju självklart lite godis me. Lördag ju.
Min lilla ögonsten väckte mig i morse me sin ljuva stämma. Hon ville att ja skulle komma upp. hon jamade o jaamade o jaaaamaaadee o JAAAMAAADE!!! Så hoppade hon upp på min säng o tittade på mig. När hon såg att ja var vaken stångade hon mig i ansiktet o ville kela. :) Myskissen. ^^ Så ja fick gå upp efter en stund kelande o klappande på min lilla goseZelda. När ja kom ner till köket så kom ja på den fantastiska idén.. Att sola... Ååååh så najs. :P Man blir så varm o go. Älskar älskar älskar!! Så ja drog o solade en stund, ska göra de i morgon oxå har ja bestämt!
Annars har de inte hänt så mkt idag. Ska äta Tacos ikväll o ta ett glas vin, fast ja går på piller. men de ska nog gå bra ändå :) De är ju bara Arcoxia ja mumsar på. (Inflammationen i revbensfästet) De värsta som kan hända är väl att ja dör.. men de hoppas ja inte att ja gör. :) Inte redo för de än. :P Är rädd för döden BTW... :S

Jaja. nu ett avslut. går de bra att ja avslutar me att räcka ut tungan till er? :P Inte? nähä, men de gör ja iaf. ^^
PLööööööh!!
Lite mysko bild, men men. :P What da hell. ^^

~Tjo flöjt~

Kommentera här: