Inte mkt gjort.

Nu sitter ja här hemma o tar de lugnt. Har ju sagt att ja ska visa bilder på min lilla ögonsten, men de blir inte av. hehe. Ja vet inte varför, andra saker för mig kanske. Ja bakade igår igen, sånna kolakakor som ja visade för ngt inlägg sedan. Dom blev lika goda igen o såg likadana ut igen. Så nu har ja döpt om dom. Samma recept o så, men lite större o plattare, då tyckte vi att dom (vi = ja o mor) kunde heta "Elefantöron", passade perfa. ^^ Så nu heter dom Elefantöron. PUNKT.
   Men iaf. Idag ska vi på kalas. :) Min morbror fyller år. Han ska få skivan me Prison Break på, fast han vet om de redan.  Men ändå. O så blir de kaka o tårta. :) Myms. ^^
   Annars har ja inte gjort så mkt nu när ja vart hemma. Skulle ge mig ut o fiska, men undrar när de ska bli av. De regnar ju hela tiden här. Nu öser de ner. :/ Jaja, får la ta mig i kragen snart :)

~hej~

Kommentera här: